Het gaat dan toch echt gebeuren.. - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Siets & Liss Teekens & Bosveld - WaarBenJij.nu Het gaat dan toch echt gebeuren.. - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Siets & Liss Teekens & Bosveld - WaarBenJij.nu

Het gaat dan toch echt gebeuren..

Door: Siets

Blijf op de hoogte en volg Siets & Liss

04 Januari 2009 | Nederland, Arnhem

Hallo allemaal!

Het gaat dan toch echt bijna gebeuren. De kriebels in de buik beginnen een beetje te komen, het is tóch wel een beetje spannend ;). Gelukkig is de zin om echt de reis te gaan maken het allergrootst =). Wij vinden het echt heel erg leuk om te merken dat iedereen zo geintereseerd is in onze reis. Natuurlijk proberen wij de blog zo goed mogelijk bij te houden en de meest geweldige verhalen op te zetten!:D
Hans en ik zullen jullie af en toe een warme zonnestraal naar jullie toe zenden in deze belachelijk koude periode!

Heel veel plezier en geluk de komende 5 maanden en Hans en ik vinden het erg leuk als jullie af en toe een reactie of mail verzenden!!

Veel liefs en dikke kus
Hans en Henk
Siets en Liss


  • 21 November 2008 - 13:17

    Tim:

    Yo Hansworst en gekke Henkie! groeten uit het koude Zweden! vriest hier standaard overdag en er licht een lekker pakje sneeuw! Verder schijnt de zon wel dus heb nog ff lekker weer hier, tot snel! X

  • 25 November 2008 - 14:18

    Zoetie.:

    Ik ben lid! Gekke sneeuwpopbouwers zijn jullie. Geniet maar van dat beetje sneeuw dat er nog ligt. Denk niet dat jullie dat de komende tijd nog gaan zien! X

  • 25 November 2008 - 14:18

    Zoetie.:

    Ik ben lid! Gekke sneeuwpopbouwers zijn jullie. Geniet maar van dat beetje sneeuw dat er nog ligt. Denk niet dat jullie dat de komende tijd nog gaan zien! X

  • 07 December 2008 - 11:13

    Ronald:

    dit is dan de eerste, er zullen er na 6 januari 2009 nog wel veel volgen denk ik zo.

    Nog een paar voorbereidingen en dan de grote roerige wereld in!

  • 13 December 2008 - 14:43

    Hans En Henk:

    Hans en henk

    Super gaaf deze site ik ga jullie echt wel iedere week een keertje tjekken hoe het gaat. XXX loutje

    PS: morgen lekker vrij van voetbal :D:D

  • 14 December 2008 - 12:04

    Carolijn:

    vette site :D ik ga jullie zeker volgen!
    X

  • 20 December 2008 - 12:01

    Broeder:

    Hee Zusje

    Jullie hebben inmiddels al veel landen bezocht, zie ik! Doe voorzichtig, de mensen zijn niet te vertrouwen in Nijmegen!

    Je broer


  • 23 December 2008 - 15:03

    Lia:

    Ik probeer te reageren op berichten die binnenkomen, maar of dat lukt is nog maar de vraag. Ik doe m'n best.

    Groeten,

    Lia

  • 23 December 2008 - 15:11

    Monique:

    We zijn nu bij Lia en hebben haar jullie site laten zien.
    Hoog tijd om even een berichtje te sturen, de eerste van heeeeeeeeel veeeel berichtjes! X

  • 25 December 2008 - 13:57

    Oma:

    Fijne reis, en kom maar gezond terug.

    Dikke kus, Oma

  • 30 December 2008 - 19:32

    Mila:

    Oow Hans & Henk
    BIJNA!
    Bis morgen
    X

  • 01 Januari 2009 - 22:13

    Philippe:

    Hoi Siets,

    Succes met je grote avontuur - wordt zeker geweldig! Wij zijn benieuwd naar jullie berichten.

    Tot over een hele tijd

  • 04 Januari 2009 - 13:02

    Frances&frans:

    nog twee dagen dan kan het feest beginnen!
    goeie reis,veel plezier en houdt ons op de hoogte van jullie avonturen
    en denk erom:BIJ TWIJFEL NIET DOEN!

  • 04 Januari 2009 - 16:44

    Lieke:

    OHOHOHOH bijnaa!!
    Ik ga jullie missen zoeties.Maar gelukkig ga ik mee uitzwaaien :D
    XXX

  • 05 Januari 2009 - 11:58

    JT:

    Haa dames,

    Succes hoef ik jullie natuurlijk niet te wensen ;) maar wel heel veel plezier. Maar dat zal wel lukken kan ik me zo voorstellen. De jaloezie begint ook wel ernstige vormen aan te nemen ondertussen =P maar dat zal wel normaal menselijk zijn. Maak er in ieder geval wat moois van, ik ben benieuwd wat jullie allemaal te wachten staat =).

    x

  • 06 Januari 2009 - 13:11

    Daan M:

    Dames,

    Heel veel plezier en geniet ervan. Ik ga jullie zeker volgen. Ben wel bang dat ik jaloers op jullie wordt.

    Ik verheug me op jullie berichten.

    x Daan

  • 07 Januari 2009 - 14:04

    KOEÑO:

    SIES&LIES!!!!

    ah neej daar gaan jullie....:(
    Ik vond dat we het avondje voor jullie vertrek het nog als vanouds gezellig hebben gemaakt.. was wel ff goed...

    ben benieuwd naar jullie berichten xxx KOEN

  • 07 Januari 2009 - 14:58

    Inge:

    Zon en 33 graden in Bangkok , zag ik in de krant ! In Arnhem vannacht - 18 brrrr !
    Hoop dat jullie een leuk hostel gevonden hebben en volop gaan genieten van al het mooie en heerlijke dat Bangkok te bieden heeft . Heel veel plezier !

  • 07 Januari 2009 - 15:07

    Harriët:

    Hoi meiden,
    We waren erg blij met het snelle sms-je vanmorgen. Gelukkig zijn jullie veilig aangekomen (en ik neem aan dat de rugzakken niet zijn kwijtgeraakt.)Bij de Albert Heijn heb ik Mila en Ruben het sms-je laten lezen. De auto van Johan is vanmiddag opgehaald door de auto-ambulance. Die oude dame die de aanrijding heeft veroorzaakt, gaf gisteravond haar schuld min of meer toe. Veel plezier in Bangkok!!

    xxx Harriët

  • 07 Januari 2009 - 20:10

    Monique :

    Ha Siets en Lisanne, fijn dat jullie veilig zijn aangekomen! Ik zou heel graag even om een hoekje willen kijken om te zien hoe het met jullie gaat.
    Siets, wanneer je toch de pincode van je creditcard wil hebben, laat dat dan even weten dan proberen wij dat te regelen. P.S. Simba is in topconditie, hij heeft al vele malen gemauwd waar jij toch bent!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Siets & Liss

Vanaf 6 januari, gaat onze Azie reis beginnen! 5 maanden lang reizen, met een backpack, door de meest prachtige landschappen en geweldige cultuur.

Actief sinds 30 Okt. 2008
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 19087

Voorgaande reizen:

06 Januari 2009 - 06 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: