Hans en Henk vliegen een rondje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Siets & Liss Teekens & Bosveld - WaarBenJij.nu Hans en Henk vliegen een rondje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Siets & Liss Teekens & Bosveld - WaarBenJij.nu

Hans en Henk vliegen een rondje

Door: Siets

Blijf op de hoogte en volg Siets & Liss

14 Mei 2009 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal,

De oplettende lezer zal het waarschijnlijk al zijn opgevallen, we zitten inderdaad op de Nederlandse Antillen. Curacao wel te verstaan.
Samen met Saul zijn we hier gekomen om met Daan, die hier stage loopt, onze geweldige reis af te sluiten.
Waarschijnlijk zal dit het laatste bericht worden van onze site. Morgen vliegen we terug naar Nederland omdat Siets' moeder is overleden.
Gelukkig zijn Daan, Saul en Liss hier bij me en redden we het allemaal wel.

Tot in Nederland

Bedankt voor alle reacties!

Liefs Siets en Liss

  • 14 Mei 2009 - 22:12

    Lia:

    Lieve Siets, Woorden schieten te kort.Goede terugreis en héél véél sterkte Dikke kus Lia.

  • 14 Mei 2009 - 23:00

    Harriët:

    Lieve Siets,

    Het is allemaal heel onwerkelijk. Maandag hebben we nog met zijn allen gezellig gegeten in Utrecht en nu dit vreselijke nieuws. Gelukkig zijn Daan, Liss en Saul bij je om je op te vangen. Ik sta in Nederland paraat voor "regelklussen". We zien elkaar snel.

  • 14 Mei 2009 - 23:52

    Niels:

    Wow wat een plotselinge wending vind het echt heel erg en had dit nooit verwacht..
    Veel sterkte en we staan klaar voor je hier bij de appie

  • 15 Mei 2009 - 06:44

    Marjolein:

    Wat onvoorstelbaar zo'n vreselijk bericht te horen als je zo ver weg bent. Ik heb erg met je te doen, ben blij dat jullie met z'n vieren zijn, hou je goed aan hun vast.
    heel veel sterkte voor jullie alle vier!

  • 15 Mei 2009 - 08:00

    Sepp:

    Wat een vreselijk bericht. ik vindt het echt heel erg voor je. Heel veel sterke en succes met de terugreis. Veel sterke voor jullie alle vier

  • 15 Mei 2009 - 08:25

    Roos:

    lieve siets,
    wat een omslag van jullie reis.
    heel veel sterkte!
    fijne terugreis!!!
    liefs

  • 15 Mei 2009 - 09:56

    Corine:

    Lieve Siets,

    Wat een ongelooflijk naar en verdrietig bericht!! Heel veel sterkte voor jou en de rest!!
    Liefs!

  • 15 Mei 2009 - 11:43

    Koen:

    Lieve sietsie,

    Wat een enorme gebeurtenis... zo abrupt echt onvoorstelbaar. heel veel sterkte en zoek steun bij elkaar dat moet enigsinds helpen.

    Liefs Kus Koen

  • 15 Mei 2009 - 12:23

    Daan M:

    Lieve Siets,

    Wat een onwerkelijk bericht! Heel veel sterkte!

    Liefs Daan

  • 15 Mei 2009 - 14:39

    Mueller:

    Lieve siets,

    Ik weet niet echt wat ik moet zeggen. Ik heb geen woorden voor deze dramatische gebeurtenis. Heel veel sterkte.

    liefs,

  • 15 Mei 2009 - 15:36

    Michiel:

    Wow Siets! ik weet niet wat ik moet zeggen. behalve dat ik er voor je ben, je weet me te vinden! heel veel sterkte. liefs michiel

  • 15 Mei 2009 - 16:04

    Michiel:

    Wow Siets! ik weet niet wat ik moet zeggen. behalve dat ik er voor je ben, je weet me te vinden! heel veel sterkte. liefs michiel

  • 15 Mei 2009 - 16:06

    Puck:

    lieve siets,
    ik heb net het hele slechte nieuws van Maha gehoord ik vind het echt vreselijk voor je
    liefs en veel -xxx-jes
    van de familie de Jongh

  • 15 Mei 2009 - 16:32

    Xandra:

    Lieve Siets,
    Vreselijk nieuws, kunnen het haast niet geloven. Wij leven met jullie mee.
    Tot ziens in Nederland.
    Dikke kus, Xandra.

  • 15 Mei 2009 - 18:08

    Jean:

    Lieve Siets,

    Wat een onvoorstelbare gebeurtenis. Heel veel sterkte de komende tijd..

    x

  • 15 Mei 2009 - 18:15

    Marijke:

    Siets heel veel sterkte!

  • 15 Mei 2009 - 19:40

    Caro:

    Lieve Siets,

    Jemig wat een verschrikkelig bericht. Wat een abrupte omslag van jullie reis. Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies en een goede reis terug

    xxx

  • 15 Mei 2009 - 22:14

    Irene Smeltink:

    Lieve Sietske, ik denk en leef met jullie mee. Sterkte!


  • 15 Mei 2009 - 23:00

    Ciska:

    Lieve meid,

    Vreselijk wat er is gebeurd. Ik wil je echt heel veel sterkte wensen. Gelukkig is Daan bij je, en Liss en Saul natuurlijk. Probeer je zo veel mogelijk aan hun vast te houden meis.

    Heel veel sterkte en veel liefs!

  • 16 Mei 2009 - 08:54

    Femke:

    Lieve Siets,
    Wat afschuwlijk. Weet dat we denken aan jou en je familie. Liefs Femke en haar mannen.

  • 16 Mei 2009 - 13:07

    Chels:

    Lieve Siets, vreselijk bericht! Heel veel sterkte deze dagen en wat een omslag van jullie reis zeg!
    Kusjes van chels

  • 16 Mei 2009 - 13:15

    Chels:

    Lieve Siets, vreselijk bericht! Heel veel sterkte deze dagen en wat een omslag van jullie reis zeg!
    Kusjes van chels

  • 16 Mei 2009 - 16:17

    Marcia:

    Siets ,

    Heel veel sterkte de aankomende tijd

  • 16 Mei 2009 - 17:12

    Renée:

    Siets!

    Wat een vreselijk nieuws zeg, ik stond echt helemaal versteld ervan..
    Ik hoop dat je veel steun vind bij iedereen, ik weet dat iedereen er echt voor je wilt zijn. Hoop dat je dat zo ook voelt..

    Sterkte meid!
    Kus Renée

  • 17 Mei 2009 - 11:26

    Dennis:

    Siets,

    Ik wist niet wat ik gisteren op de club hoorde. Nog steeds vol ongeloof van het vreselijke nieuws. Wat mooi afgesloten had moeten worden, is in een drama geeïndigd.
    Jij, Daan, jullie vader en alle anderen, heel veel sterkte!
    Je weet me te vinden.

    Dennis


  • 17 Mei 2009 - 15:07

    Jelle:

    lieve siets,

    ik wist niet wat ik hoorde. Kan het niet beseffen. Ik wens jou en je familie en kennissen echt heel veel sterkte.

  • 17 Mei 2009 - 19:32

    Simone:

    jeej wat heftig!

    wat een nare wending wan zo'n mooie reis..
    veel sterkte voor julie!
    we staan bij appie voor jou en julie klaar!

    simone

  • 17 Mei 2009 - 20:17

    Mark Van Doorn:

    Gecondoleerd siets. Ik weet niet wat ik moet schrijven.

    Sterkte,

    Mark

  • 18 Mei 2009 - 18:14

    Lore:

    Heel veel sterkte gewenst!
    Kus Lore

  • 19 Mei 2009 - 06:39

    Monique:

    Lieve Siets,

    Ik was er helemaal stil van toen ik het hoorde... Ik weet ook nu nog niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik weet wel dat ik je ontzettend veel sterkte wil wensen en ik hoop dat de steun van de mensen om je heen je goed doet.

    Ik wens je heel veel sterkte en kracht om door deze moeilijke periode heen te komen!

    Veel liefs,

    Monique (je weet wel turk)

  • 20 Mei 2009 - 12:59

    Lucas:

    Wat een ongelooflijk nieuws Siets. Heel veel sterkte gewenst. woorden schieten hier tekort. Ik zie je snel weer.
    Lucas

  • 20 Mei 2009 - 23:48

    Felix:

    Sietske,
    Heel veel sterkte. Wat een naar einde van jullie reis.
    Felix

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Siets & Liss

Vanaf 6 januari, gaat onze Azie reis beginnen! 5 maanden lang reizen, met een backpack, door de meest prachtige landschappen en geweldige cultuur.

Actief sinds 30 Okt. 2008
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 19064

Voorgaande reizen:

06 Januari 2009 - 06 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: