Hans en Henk in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Siets & Liss Teekens & Bosveld - WaarBenJij.nu Hans en Henk in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Siets & Liss Teekens & Bosveld - WaarBenJij.nu

Hans en Henk in Bangkok

Door: Siets

Blijf op de hoogte en volg Siets & Liss

08 Januari 2009 | Thailand, Bangkok

Hallo Allemaal!

Hans en ik zijn na een lange vlucht aangekomen in Bangkok!!
Eerst van Dusseldorf nach Munchen en toen door naar Bangkok. Het vliegtuig was prima; goed eten, veel beenruimte en we hebben allebei 4 uur geslapen. Op het vliegveld in Bangkok hebben we een taxi naar het hostel genomen wat nog een hels karwei was aangezien geen een taxichauffeur wist waar het was. In het hostel zat Niek al op ons te wachten. Het eerst wat Siets deed was op het bed neerploffen maar dit bleek onvoorstelbaar hard te zijn. 's Avonds zijn we naar Kao San Road , de bekende backpackersstraat, gegaan waar we wat hebben gegeten met Bob en Nicole: 2 toerismestudenten die we in het vliegtuig hebben ontmoet.
Nadat we lekker hadden gegeten wouden we met de tuk tuk terug naar ons hostel maar net zoals de taxichauffeurs wist ook deze man niet waar ons hostel was. We hebben uiteindelijk 3 kwartier in de tuk tuk gezeten voor een ritje wat normaal 15 minuten duurt. We zijn de hele stad doorgescheurd en die chauffeur heeft het aan iedereen onderweg gevraagd en uiteindelijk heeft hij zelfs het hostel gebeld voor de route.
Vandaag zijn we eerst naar een shopping mall geweest, wat niet zo bijzonder was en daarna hebben we een boottochtje over de rivier gemaakt. Dit was heel relaxed!
Daarna hebben we nog wat gedronken aan het water en vervolgens hebben we ons terug laten rijden naar de backpackersstraten. We konden heel goedkoop met de taxi op voorwaarde dat we onderweg even uit moesten stappen bij een kleermaker waar we z'n pakken en overhemden moesten bekijken. Niek werd een mooi pak aangesmeerd, Siets een sexy dress en Liss een broek! Uiteindelijk hebben we natuurlijk niks gekocht.
We hebben net lekker gegeten en morgen gaan we op zoek naar een ander hostel wat dichter in het centrum is en gezellig is.

xxxxx Henk en Hans

  • 08 Januari 2009 - 16:07

    Johan:

    Het is hier mistig en koud. Buiten begint het alweer donker te worden. Kortom: kwou maar dat ik in Bangkok was.
    Oh ja, (maar dat had ik ook al gemaild) ik heb prachtige foto's van een enigszins verwoeste Mondeo.
    Tegen de tijd dat jullie terug komen, is-ie misschien wel weer gemaakt...

  • 08 Januari 2009 - 18:44

    Koeño:

    whoehoe.. bangkok gehaald:) wat natuurlijk een hele prestatie is:)

    ik heb mijn eerste werkweek erop zitten en het bevalt me wel enigsinds... en jullie maar avonturen beleven.. het is jullie gegund zullen we maar zeggen:D

    xxx Koen

  • 08 Januari 2009 - 21:30

    Marieke Vd Weijden:

    Dag oppaskindjes ;)

    Wat leuk, jullie site.. nog even en dan gaat ook mijn avontuur beginnen. Klein detail: Siets, ik zit nu bij jou thuis mijn gegevens in te scannen. Berichtje komt dus van jullie computer boven.

    Meiden, Heel veel plezier met jullie wereldreis..sta soms echt even stil bij mooie uitzichten...veel mensen kunnen zo'n reis niet maken.

    Veel liefs en een kus
    Marieke

  • 08 Januari 2009 - 22:01

    Lieke:

    Hans en Henk!
    Ik heb natuurlijk al 80.000 x gekeken of jullie al een berichtje hadden geplaatst. Maar fijn wat te horen :D Ik kijk nu al weer uit naar jullie volgende pracht verhaal! Hier is het KOUD, maar gelukkig henkie, heb ik jouw muts :D Geniet maar lekker daar! Ik kijk uit naar jullie volgende bericht! Een hele dikke kus van mij! XXXXXXXXXXXXXX

  • 09 Januari 2009 - 03:01

    Mila:

    Heee H&H
    Gelukkig!
    xxxx

  • 09 Januari 2009 - 11:36

    Pleun:

    hee meiden,
    mooi dat jullie veilig zijn aangekomen! het klinkt nu al om jaloers op te worden! is het lekker weer daar? hier is het wel koud maar vandaag schijnt de zon en we kunnen schaatsen ten minste één voordeel;), maar natuurlijk zou ik het liefste ook daar zijn!
    nou pas goed op jezelf en blijf maar berichtjes sturen!!
    kus voor allebei, Pleun

  • 09 Januari 2009 - 12:16

    Harriët:

    Waarschijnlijk heb ik jullie afgelopen nacht 2 keer wakker ge-smst. Sorry, ik was me even niet bewust van het tijdverschil. Hopelijk was de taxichauffeur eerlijk en heb je je telefoon weer terug, Lisanne. Johan heeft de telefoon gisteravond meteen laten blokkeren, dus laten we hopen dat er niet mee gebeld is (via de satelliet in Nederland). Koop maar een goedkoop mobieltje in Bangkok met een lokale sim-kaart! Kunnen we goedkoop sms-en.!!

  • 09 Januari 2009 - 12:35

    Daan:

    Fijn dat jullie heelhuids zijn aangekomen! Echt last van een jetlag hebben jullie volgens mij niet, als ik al die verhalen lees. Hier is het schaatsen op het ijsselmeer zo ongeveer mogelijk! Eerste keer dat ik een keer op natuur ijs geschaatst heb, dikke kus.

  • 09 Januari 2009 - 16:54

    Broeder Peter:

    Jammer zus dat je niet voor mij een mooi overhemd hebt meegenomen ;)! Veel plezier. xxx

  • 10 Januari 2009 - 07:07

    Sandra Huizer:

    Heel leuk om te lezen hoe jullie het hebben.
    veel plezier in het wijze oosten.

  • 10 Januari 2009 - 10:33

    Saul:

    Ha Liss & Siets! Hopelijk hebben jullie nu een hostel met wat normalere bedden. Weten jullie al waar & wanneer jullie verder gaan? Ik mag weer naar de arbeid nu... hoop jullie snel weer te spreken. :-)
    xxxxx

  • 10 Januari 2009 - 12:50

    Carolijn:

    Hoooi,
    Klinkt goed hoor daar in het warme bangkok! Geniet er van he en ik blijf jullie volgen
    xx

  • 10 Januari 2009 - 13:10

    Irene:

    Niet overal hebben ze een Tempur matras! Zolang er maar geen kakkerlakken en ratten in jullie slaapkamer rondlopen.....
    Veel plezier met jullie avonturentocht!

  • 10 Januari 2009 - 17:00

    Oma:

    ik hoorde dat je op de msn zat. maar ik weet niet hoe dat werkt. Daarom maar even een via de telex, want daarvan weet ik wel hoe het werkt. Maar dat weet jij dan weer niet......

    We gaan beneden uit eten op jullie gezondheid. Veel kusjes van oma voor jullie beiden.

  • 10 Januari 2009 - 17:56

    Puck En Tess:

    dag oppasmeisjes, nooit geweten dat jullie mannen waren...
    Hier is het kouddd dus schaatsen in cranevelt, klinkt lekker thuis he.
    Heeeel veel plezier daar en vooral geniet ervan!

  • 10 Januari 2009 - 18:23

    Marjolein:

    We horen van Saul natuurlijk al het één en ander maar nu ga ik jullie site echt in de gaten houden. Het is echt begonnen!!! Jullie dramatisch lange ritje met de tuk tuk komt me heerlijk bekend voor.
    uiteindelijk zijn dat juist die typische herinneringen, ook die harde bedden trouwens.
    veel genieten!
    dag Marjolein


  • 10 Januari 2009 - 23:42

    Ariee:

    hee s&l!
    maak er een heel mooie reis van!!
    kus,
    arjen

  • 11 Januari 2009 - 13:43

    Chelsea:

    Whoehoe! Jaloersjaloers, heb veel plezier daar!
    Kuskus Chels

  • 11 Januari 2009 - 20:25

    Dennis:

    Heey Siets en Liss,

    Kijk, nu gaat jullie reis pas echt beginnen:).
    En wat een temperatuur daar t.o.v. van ons hier(:. Alleen daarom al benijd ik jullie. Maar zie daar, de dooi komt eraan. En dan hebben wij ook hier de zomerse temperaturen van +3 graden, hahahaha.
    Ladies, geniet ervan, pas goed op jezelf en op elkaar en ik lees jullie spoedig weer.

    Gr.
    De Mac-man

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Siets & Liss

Vanaf 6 januari, gaat onze Azie reis beginnen! 5 maanden lang reizen, met een backpack, door de meest prachtige landschappen en geweldige cultuur.

Actief sinds 30 Okt. 2008
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 19074

Voorgaande reizen:

06 Januari 2009 - 06 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: